Bestel- / bezorg- en retourservice 

“Ik ben pas tevreden als jij tevreden bent!” Dat is mijn motto. Heb je vragen stel ze gerust!

Heb je iets leuks gezien op de website? Er zijn verschillende mogelijkheden hoe je de spullen in je bezit kunt krijgen.

1. Bekijken en afhalen in Zwolle.
Mijn Atelier vind je in Zwolle. Hier staan alle spullen en kun je ze ook bekijken. Je bent van harte welkom! Het adres is: Thomas a Kempisstraat 107 in Zwolle. Op vrijdag en zaterdag kun je binnen komen wandelen tussen 10 en 17 uur. Op andere dagen ben ik er vaak wel maar werk ik op afspraak. Stuur gerust een appje dat je langs wil komen om iets te bekijken.

2. Online bestellen en laten bezorgen. 
In de webshop op deze website kun je de meeste artikelen online bestellen. Voeg de spullen die je wil kopen toe aan de winkelmand, vul je gegevens in en ik zorg voor een snelle afhandeling. De eventuele bezorgkosten worden automatisch toegevoegd:
– afhalen in het Atelier: gratis
– bezorgen in de regio: 10 km rond Zwolle gratis
– bezorgen als pakketje: € 3,95 (of gratis als je voor meer dan 50 euro koopt)
– bezorgen van een kast: € 49,-  

Twijfel je of je binnen de 10 kilometer woont, informeer dan vrijblijvend. Dit kun je doen door onderstaand reactieformulier in te vullen of te appen/bellen met 06-13486753.
Ik verstuur standaard met DHL en soms met DPD. Wil je liever een andere verzender, laat het me dan weten!

Bestellen & bezorgen in Belgie.
Woon je in Belgie? Ook dan kun je gewoon bestellen bij Erik. Helaas is het nog niet mogelijk om je betaling dan via de website te laten verlopen. 
Het bestellen kan via deze website. Aan het eind van je bestelling kies je voor ‘afhalen in Zwolle’. Er wordt dan niet gevraagd om een betaling. Geef bij de opmerkingen aan dat je in Belgie woont. Ik neem zo spoedig mogelijk contact met je op. Je ontvangt via E-mail een factuur. Zodra je deze hebt betaald verstuur ik de bestelde artikelen naar je toe. De kosten van verzenden zijn € 12,50 voor een pakket en € 85,- voor grote artikelen of een kast.

Levertijd
Ik streef er naar om producten te (laten) bezorgen binnen 1 – 3 werkdagen.

Schade tijdens transport? Vervelend! Ik los het op! 
De producten die je online besteld verpak ik uiteraard zo goed mogelijk. De verpakkingsmaterialen die ik daarvoor gebruik zijn meestal hergebruikte materialen die ik ontvang van mijn leveranciers of materialen die overblijven in het Atelier. Ik heb zelden schade aan producten. Maar natuurlijk kan dat een keer gebeuren. Dat is niet jouw probleem, maar het mijne! Dus ik ga dat voor je oplossen. 
Reageer binnen 24 uur na het afleveren van je pakket! Stuur een bericht via email (info@ditiserik.nl) of Whatsapp (06 13486753). Vertel me wat er aan de hand is. Ik reageer zo snel mogelijk. Soms verstuur ik een pakket met een verzekering en moet ik voor een vergoeding ook binnen een bepaalde tijd reageren. Ik ga je vragen om foto’s te maken van: het kapotte product, de hoeveelheid verpakkingsmateriaal en de buitenkant van de doos. Ook ga ik je vragen om het kapotte product aan mij retour te sturen. In mijn reactie vertel ik je hoe dat werkt en hoe ik de producten aan je ga vergoeden. Meetal vergoed ik de schade door je een nieuw product toe te sturen. 

Retourneren
Iets retoursturen? Dat is geen enkel probleem. Ik wil graag dat je tevreden bent. Je krijgt je geld terug! Het kan gebeuren dat een artikel net niet helemaal is wat je er van had verwacht. Je mag je dit dan retourneren binnen 14 dagen na factuurdatum. Dit doe je door een mail te sturen naar info@ditiserik.nl. Zet in de mail welke producten je retour wil sturen. Je ontvangt dan per mail een creditfactuur en de informatie hoe je de spullen retour moet sturen. Ik neem retourzendingen alleen in behandeling als het product in originele staat is. Wanneer een product beschadigd of gebruikt is, accepteer ik deze niet terug en wordt het product naar je teruggestuurd. 

De kosten  van retour en het risico van verzenden bij de retournering zijn voor je eigen rekening. Dit terugsturen gaat via een DHL servicepunt, de kosten voor jou zijn € 5,95. (de eventuele eerste verzendkosten krijg je wel terug!) Wanneer je meerdere producten wil retourneren, graag in één zending terug sturen. Je dient na ontvangst van de creditfactuur en de informatie de producten binnen 14 dagen te retourneren. Na ontvangst van het retourpakket mag je mij een betaalverzoek sturen. Of je ontvangt het binnen 7 werkdagen op je rekeningnummer. 

Vragen?
Heb je wensen of vragen over producten, het bestellen of het afhalen? Mail, app of bel gerust! Samen komen we er vast uit!

Met vriendelijke groet, 
Erik

Winkelmand