Bestel- / bezorg- en retourservice
….”Ik ben pas tevreden als jij tevreden bent!” Dat is mijn motto. Heb je vragen stel ze gerust!
Heb je iets leuks gezien op de website? Er zijn verschillende mogelijkheden hoe je de spullen in je bezit kunt krijgen.
In het kort:
* afhalen in Zwolle
> elke vrijdag en zaterdag is het Atelier in Zwolle geopend van 10-17 uur. Je kunt vrijblijvend binnen komen wandelen.
Goed om te weten: Als je online besteld en kiest voor ‘afhalen’ en ‘betalen bij afhalen’ dan zet ik je bestelling voor je klaar. Je kunt je bestelling in het Atelier altijd nog wijzigen of annuleren.
* Pakketpost:
> geen verzendkosten bij een besteding vanaf € 45,-
> beneden € 45,- betaal je € 5,50 (DHL-punt) of € 6,50 (thuis)
> je bestelling wordt binnen 1 – 2 werkdagen verstuurd.
> afhalen in Zwolle of Den Ham is mogelijk op afspraak.
> eventueel retour binnen 14 dagen. Langskomen in Zwolle kan. Of retour via een DHL servicepunt (€ 5,50). De kosten van het retoursturen zijn voor jouw rekening. Ik regel het wel voor je. 🙂 Stuur me een bericht.
* Kast bezorgen:
> eigen bezorgservice
> geen bezorgkosten in regio Zwolle (20 km)
> buiten regio: € 49,95
De bezorgopties zie je aan het einde van je bestelling, nog voor je betaling!
Vragen? App of mail Erik! 06 13486753 – info@ditiserik.nl
De iets uitgebreidere versie:
1. Online bestellen en laten bezorgen.
In de webshop op deze website kun je de meeste artikelen online bestellen. Voeg de spullen die je wil kopen toe aan de winkelmand, vul je gegevens in en ik zorg voor een snelle afhandeling. De eventuele bezorgkosten worden automatisch toegevoegd:
– afhalen in het Atelier: gratis
– bezorgen in Zwolle: gratis
– bezorgen als pakketje: € 5,50 (naar het dichtstbijzijnde DHL pakketpunt)
– bezorgen als pakketje: € 6,50 (naar je huisadres)
>>Het bezorgen van een pakket is gratis als je voor meer dan 45 euro koopt.
– bezorgen van een kast: € 49,95
Ik verstuur standaard met DHL en soms met DPD. Wil je liever een andere verzender, laat het me dan weten! Heb je een voorkeur voor een pakketpunt van DHL? Als je dit in het opmerkingenvak bij je bestelling zet dan komt het goed. Standaard kies ik voor het dichtstbijzijnde DHL pakketpunt, gezien vanaf je huisadres.
2. Bekijken en afhalen in Zwolle.
Mijn Atelier vind je in Zwolle. Hier staan alle spullen en kun je ze ook bekijken. Je bent van harte welkom! Het adres is: Thomas a Kempisstraat 107 in Zwolle. Het Atelier is elke vrijdag en zaterdag geopend van 10.00 tot 17.00 uur.
Bestellen & bezorgen in Belgie.
Woon je in Belgie? Ook dan kun je gewoon bestellen bij Erik. Ik verstuur gratis naar Belgie bij een besteding vanaf € 75,-. Bij een besteding beneden de € 75,- betaal je € 14,- voor een pakket. De kosten voor het bezorgen van een kast in Belgie geef ik graag een vrijblijvende prijsopgaaf.
De bezorgkosten voor een pakket worden na het invoeren van je adres automatisch toegevoegd aan je bestelling. Je kunt betalen met Bancontact. Wil je op een andere manier betalen? Neem dan contact met me op.
Levertijd
Ik streef er naar om producten te (laten) bezorgen binnen 1 – 2 werkdagen.
Schade tijdens transport? Vervelend! Ik los het op!
De producten die je online besteld verpak ik uiteraard zo goed mogelijk. De verpakkingsmaterialen die ik daarvoor gebruik zijn meestal hergebruikte materialen die ik ontvang van mijn leveranciers of materialen die overblijven in het Atelier. Ik heb zelden schade aan producten. Maar natuurlijk kan dat een keer gebeuren. Dat is niet jouw probleem, maar het mijne! Dus ik ga dat voor je oplossen.
Reageer binnen 24 uur na het afleveren van je pakket! Stuur een bericht via email (info@ditiserik.nl) of Whatsapp (06 13486753). Vertel me wat er aan de hand is. Ik reageer zo snel mogelijk. Soms verstuur ik een pakket met een verzekering en moet ik voor een vergoeding ook binnen een bepaalde tijd reageren. Ik ga je vragen om foto’s te maken van: het kapotte product, de hoeveelheid verpakkingsmateriaal en de buitenkant van de doos. Ook ga ik je vragen om het kapotte product aan mij retour te sturen. In mijn reactie vertel ik je hoe dat werkt en hoe ik de producten aan je ga vergoeden. Meetal vergoed ik de schade door je een nieuw product toe te sturen.
Retourneren
Iets retoursturen? Dat is geen enkel probleem. Ik wil graag dat je tevreden bent. Je krijgt je geld terug! Het kan gebeuren dat een artikel net niet helemaal is wat je er van had verwacht. Je mag je dit dan retourneren binnen 14 dagen na factuurdatum. Dit doe je door een mail te sturen naar info@ditiserik.nl. Zet in de mail welke producten je retour wil sturen. Je ontvangt dan per mail een creditfactuur en de informatie hoe je de spullen retour moet sturen. Ik neem retourzendingen alleen in behandeling als het product in originele staat is. Wanneer een product beschadigd of gebruikt is, accepteer ik deze niet terug en wordt het product naar je teruggestuurd.
De kosten van retour en het risico van verzenden bij de retournering zijn voor je eigen rekening. Hoe je het terugstuurt mag je zelf weten. Via een DHL servicepunt is dit vaak het goedkoopst. (€ 5,50). (Als je de gehele bestelling retour stuurt ontvang je de eventuele eerste verzendkosten terug) Wanneer je meerdere producten wil retourneren, graag in één zending terug sturen. Je dient na ontvangst van de creditfactuur en de informatie de producten binnen 14 dagen te retourneren. Na ontvangst van het retourpakket mag je mij een betaalverzoek sturen. Of je ontvangt het binnen 7 werkdagen op je rekeningnummer. Uiteraard mag je ook langskomen in het Atelier!
Vragen?
Heb je wensen of vragen over producten, het bestellen of het afhalen? Mail, app of bel gerust! Samen komen we er vast uit!
Met vriendelijke groet,
Erik